Onsdag

Idag är det onsdag! Igår var vi och köpte gräsklippare och fick dit vårt lilla minibord + 2 stolar till huset.. Det var jätte härligt väder och vi bestämde vart vår myshörna skulle vara! När bordet var på plats och gräset klippt var det så fint! Riktigt mysigt, det kändes kanon och jag önskade att alla våra möbler stod huset, klart!

Idag ska vi till huset igen! Snälle Niklas erbjöd sig köra med sin bil och lånat ett släpp från jobb"?"  Vi har ju inget drag på vår bil så det uppskattades JÄTTE MYCKET!  Så jag plockade ihop lite kläder i strl 68 som jag tänkte ge till Niklas.. Ja inte att han ska ha det på sig * fnissar *  men hans dotter Leia :) Jag ger det för dels för att visa att jag uppskattar hans hjälp och sedan kan man inte spara på allt! Och tradera ger ibland inte så mycket för kläderna och att bara få en 10:a för ett plagg- ja då ger jag hellre det till någon bekant som jag vet behöver det!  Som jag brukar säga till Eva och Jessica,  dem två som har bebisar, en flicka - en pojke vill man inte ha det så får ni slänga det jag ger.- jag behåller ju själv dem kläder som jag vill spara, tills den dagen jag blir moster eller faster!
Jag hoppas att den dagen jag blir moster eller faster så är mina barn något år äldre så vi kan shoppa kläder till det nya familjebarnet och man har en ny bebis att gulla med!



 Jag är medlem i nallephu klubben, och får varje månad paket som innehåller kanonböker! Och ibland små nallar eller mobil eller vad det nu är! Badböker! Fina kvalite böker och lär mycket till barn, läsa, ord, räkna mm! Rekomenderas!



Traderafynd:
     

Sedan köpte jag massa saker till min älskling ( kameran) 3 st olika linsfilter och rengörningssaker!

Nu ska jag kolla förbi traderaauktionerna jag haft ute!  Dem gick just ut!
Ha det gott!




Kommentarer
Jessica

Tusen tack för kläderna. Jag blir lika glad varje gång. :-)

2009-06-24 @ 23:50:02
Jessica

Tusen tack för kläderna. Jag blir lika glad varje gång. :-)

2009-06-24 @ 23:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0