Nu packas det!

Nu packas det! Pontus och jag var nere i källaren idag och sorterad, riktigt kul faktiskt!

Jag tog upp Hampus gamla kläder och sorterade lite på vad som Nathalie skulle kunna ha!  Hade jag inte haft hampus innan hade jag nog aldrig satt på Nathalie ett par blåa byxor, men nu när man har det hemma börjar jag ta vara på det!

Jag menar, vi i familjen vet ju att Nathalie är en flicka så då är det ju skit samma ifall hon skulle ha blåa byxor hemma  :) Annars är jag gärna sån där tjej som tycker att tjejer ska ha flickfärg och aldrig att jag sätter rosa på min pojk..

Iallafall så har jag plockat ihopa det mesta i barnens rum och nu lägger jag ner packandet för idag! Ska packa mer i morgon då Pontus är på jobb!

Idag ska det spelas bingo, man håller tummarna för vinst :)




Kommentarer
Eva

Ja, jag blev faktiskt lite besviken på E när han tyckte att det skulle bli så sent och jag blev ledsen över att skicka de smset till dig. För jag ville ju komma o jag skulle ha åkt själv.



Vad menade du med en massa mat som vi själv inte äter? Kom inte jag själv den gången? :S

2009-06-15 @ 18:54:50
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0