Ljust/mörkt. + uppdatering

Fick för mig nyss att färga håret, mörkt?! Alltså chockladbrun typ?!. Eller jag vet inte.. 

Min mamma lärde mig något nytt med kameran igår. Ni som har systemkamera vet att på dem flesta kamerorna måste man ta till ögat för att se när man tar ett kort, men på 450d behöver man inte det. Man kan se bilden i skärmen utan att behöva ta fotot. Så det underlättade en hel del när jag skulle ta foto på barnen :)



En nyvaken Nathalie, taskigt att börja morgonen med att sitta modell ! :)



Och en knasig & söt Hampus :)

Fler foton på bdb.

Var som sag thos Inger igår på middag! var mycket gott :)

  
((pia du behöver inte skriva ut dessa, ska framkalla dem till Inger)


Till huset hade jag ju tänkt ha övervånningens hall som ett litet galleri för foton jag tagit.
Tänkte man kunde köpa ett par  tavel listar sätta upp i två långa rader,
 Och köpa clips ramar till fotona
Så man ser hela fotona utan ramar som stör - .
 I storarummet tänkte jag ha 2- 4 stora foton på barnen som täcker en halv vägg. 4 st 2 på rad. 50*70cm 
Gärna i canvas tavlor.


en mysig brasa skulle jag med vilja ha , i ett hörn!
Så mycket man vill ha, och vi är så nära nu :)




Kommentarer
Nyfiken läsare

Vilka söta bilder! Natalie har en gullig liten dubbelhaka och Hampus har lite bonnabränna :P

2009-06-09 @ 13:16:24
Mormor

Kanon bilder =)...

Ja vissa foto man ska ta är det omöjligt att ha ögat nära kamera och då har man denna möjligheten...

Jag gjorde en banner till din blogg :)

2009-06-09 @ 14:33:35
URL: http://www.piffandpuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0