Glömde min vän!

Jo Alexandra, jag tänkte på det igår att jag hade nog glömt skriva med att jag träffade dig  =(  Och inga foton blev det heller på dig =( Attans! Var ju så längesedan jag hade ett foto på dig! Sist var ju på syrrans fest!

 Nej nu minns jag! syrrans fest var inte det senaste!!..

  Nathalies dop var det senaste kortet på dig!. :) Då var så vacker!  Du är alltid vacker min vän men här är du en hot babe :)

 Och här är du också ljuvlig :)
Attans att jag inte har kvar det fotot som togs på nyår 2006/2007 ;)  Du har huvudet bakåt och Martin i bakgrunden hahaha :)  * du you remember *   :)

 Iallafall jag träffade Alexandra i fredags! :)  Snart hoppas jag att vi kan ses lite oftare när vi bor 40 min närmare :)

Idag träffade jag Eva och Neo! :)  Neo är en liten glad skit som blir snart 2 månader! Shit vad tiden går och allt roligare blir det att träffa honom :)! 

Ungarna sover, men inte för natten!   Hampus vaknar nog snart och Nathalie väcker  jag klockan åtta! Då är det pyjamas bytte och lite mys innan hon lägger sig för natten klockan 21.00 ( jo det funkar att hon väcks åtta och sen somnar nio igen). Men på Hampus går det inte så han kommer att komma i säng senare idag! Inget oss emot för i morgon är Pontus ledig med oss :)

Nu ska vi ut och köra ett ärrende!!  Måste skynda!  Bara väcka barnen nu! HEJHEJ!


Kommentarer
Alex

Haha, den första bilden har jag nog inte bara sett innan! =)

Men visst minns jag bilden från nyår, tror vi ska ha den på den andre datorn, ball bild :)

Du skriver så fint! Tack gumman, rodnar ju nästan ;)

Var gång jag ska till dig e jag lika nervös för att du ska dra fram kameran , å blir lia glad var gång du glömmer ;) hihi

Då e de ju mindre än 2h vi får i avstånd, tar du ditt kort så kan vi juh dejta ;D hihi

Vi får hitta ett ställe som ligger mitt mellan, så blir de ju bara EN TIMMES färd =) haha

Blir toppen, kanon, fabulöst, UNDERBART!!!!

Knip i de goas kinder från mig =) glöm inte pontas ;) haha

Puss puss puss & massa kärlek <3

2009-06-10 @ 20:30:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0