Det är inte lätt att köpa hus med en man!

Nej och det hade nog inte varit lättare i för sig att köpa hus med en kvinna heller, alltså ifall man skulle dela hus med en tjej ( som kompis alltså- jag är inte lagt på det andra hållet :)

Varje gång jag FÖRSÖKER prata inredning med Pontus = min sambo, så ska han ALLTID envisas med att säga
-  för och främst är det huset som behöver renoveras!!!
Han har nu punkterat detta  (ja i mitt huvud så känns det som ett antal trehundrafettiotvåtusenmiljoner gånger..
 
Jag VET att det första vi ska göra med huset direkt  är att sätta upp staketet, och sen gå på husfasaden!. JAG VET DET!

Men säg vilken kvinna som INTE hade drömt sig bort på heminredning !! Är detta inte normalt för en tjej att tänka på heminredning istället för att fixa fasaden- vilket sambon kommer göra med herrhjälp! ??

Ja jag vet att P läser min blogg, det är det roligare med hela inlägget! :) Då kanske du slutar älskling att alltid avbryta mig när jag ska berätta om mina ideer! Så det så :)

 Slänger in en bild från 29 apirl 2006! Vi firade 1 år som förlovade på ett hotell i Dk och jag hade precis blicit gravid med Hampus :) Var i v 8 eller så :)



Kommentarer
Alex

De e absolut inte lätt å köpa hus ihop med ngn alls! Iaf inte ngn som har egna idéer å funderingar =) haha.

Så roligt att det inte bara e jag som stöter på hinder på vägen i form av sin partner som tycker si eller så. Där hade jag nästan föredragit att han bara var liten nickdocka haha ;D

Men det löser sig rätt bra iaf, man får lära sig att ge med sig lite. Å här har det lyckats fylla upp ett stort hus :D hihi.

Men de e så kul å fyllas av idéer, å om du e din vana trogen e du snart sprickfärdig om du inte får sätta fart snart ;) hihi KUL!!!

2009-06-13 @ 08:58:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0