1 Juni- igår!

Igår var det den 1 juli och om exakt en MÅNAD flytttar vi in i vårt hus :) Ni kan ju gissa om man LÄNGTAR!!!   Ska få låna nycklarna lite innan så man kan sätta in lite "skit" som inte används som man heller inte vill slänga så blir det inte så mycket sen när flyttlaset ska köras!
Köpte föresten en dusch i helgen till huset :) första inköp som går til huset :)

och om EXAKT två månader fyller jag år :)  Då blir det litet kalas för den närmsta familjen och sen lite senare blir det firande för både pontus och mig för släkt och vänner och då blir det stort!

Annars har inte det hänt så mycket sen jag skrev sist! var på stranden igår, Pontus tog sitt första havsdopp! Jag tyckte det var skit kallti vindarna! Och Nathalie satt  länge helt själv, tror sanden hjälpte till att hålla henne stadigt :)

 

Nu ska jag ringa ett par ärrende!  Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0