vart ska bebisen sova?

Jag känner mig faktiskt stolt, över henne lilla Nathalie!.
Nathalie sover i sin säng sen 2 nätter tillbaka!
Med Hampus fick jag inte honom att sova i sin spjällsäng när han var bebis
Och ändå försökte jag vid olika perioder men det gick verkligen inte.
När jag fick hem Nathalie från bb så sov hon en natt i sin säng och sedan gick det inte alls..
 Hon vaknade hela tiden och gnydde.

Men nu verkar det funka, hittenstills iallafall! 
Fick gå in till henne tre gånger igår men jag gav mig inte.. Fast jag var nära för jag var såååå trött!.
Därför det blev så med Hampus- jag var för trött och gav upp..
Bara jag fick min sömn så brydde jag mig inte om vart han sov!
Och så är det fortfarande med honom *haha* han är 2 år och sover mellan oss :). 
Jag tänkte faktiskt ta in båda barnen i sitt rum för att få dem att sova i egen säng och i sitt rum.
Men det vill jag inte.. Vågar inte ha henne i samma rum som Hampus helt ensamma.
 Men vet inte vad han gör med henne.
Och sen har jag inte mage att kasta in honom " hans rum ligger i andra ändan av lägenheten"
och få honom till att sova själv när alla andra ligger i sovrummet.
Men så här är bra tills Nathalie är äldre och dem kan sova i samma rum!
Då får man ta jobbet då med Hampe!.
Iförsig tycker jag allting är lättare med Nathalie faktsikt! Men det är nog mycket för att man har lite "vana" nu! Man förstår mer hur och vad man ska göra för att det ska bli bra :)





Igår var min familj här, det var trevligt!. Mycket mat blev det :)
Men det var kul! Nu kan man ju sitta alla i köket och ha det mysigt!.


Lägger in en liten bild på barnen, tagen igår!.
Älskade Hampe som är så duktig!!!!

Idag måndag- vad ska man hitta på då?
Gå ner till banken och skaffa ett konto till Nathalie som man kan spara pengar på.
Är jätte dålig med Hampus konto att sätta in pengar, tur hans gammelfarmor gör det då och då :)
Så det inte ekar på det *haha*



I morgon är det tisdag.. Då är det läkarbesök på BVC med Nathalie och sen är det tvättedags!.
Onsdag,- då ska vi på middag hos Jessica och Niklas!.
Torsdag- ledig
Fredag Pontus är pappaledig! Han ska vara pappaledig nu i ca 1,5 år!  Så får vi se vad som hittas på då!.
Lördag jobba
söndag- hampus börjar på friskis och svettis för barn :)






Kommentarer
Kristina

Min son sov hos oss till han var 8 år. Han var tryggast där och varför tvinga ett barn sova någon annanstans om dem är trygga mellan sin mamma och pappa? Jag skulle aldrig komma på tanken att lägga en bebis i ett eget rum. Men alla är vi olika. Att din son sover mellan er är helt normalt, herregud han är bara två år.

2009-01-12 @ 13:44:36
Anonym

Ja, på onsdag kommer ni. Tur att jag storstäda idag då :-) Jobbigt som f*n var det. gjorde de för att Niklas brukar vara så sur när han kommer hem och här är lite dammigt. haha. Sen imorgon ska jag tvätta som du. Tråkigt, usch, men ska tvätta en massa bebis kläder. ;) Ses på onsdag, ps: ta med er hampus stol. Kram

2009-01-12 @ 17:11:44
Johanna

Titta i min blogg =)

2009-01-13 @ 22:08:25
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0