Vänner...

Var finns du min bästa vän?

Jag tycker det är svårt med vänner.. Det är få man hittar som har samma INTRESSEN som en själv. Det är svårt att hitta vänner som har samma EGENSKAPER som en själv. Det är svårt att hitta vänner man kan LITA på..

Jag har vänner som jag inte kan lita på.. Jag har vänner som inte har samma intressen som mig. Jag har vänner som inte har samma egenskaper som jag. Vänner som jag egentligen kunde varit utan. Ärligt talat så har jag ingen bästa VÄN heller. men jag har min mamma och tur är det för annars hade jag känt mig så ensam!.  Hon kan man säga är min bästa vän!.
Hon är den enda jag kan lita på och hon är också den enda jag kan prata om allt till!  Det är så skönt att jag har min mamma, vad hade jag gjort utan henne!.


  Idag kommer syrran och Mange hit!. Dem ska äta middag med oss och sen ville hon låna med Hampus hem!.
Dem kommer kl 17 och vad ska jag göra tills dess? Pontus har varit så gullig och diskat och gjort fint i köket!
Bäddat sängen också :)
...............

Vaknade 8 idag och åkte med Nathalie till min mammas jobb för att få skickat iväg månadsjournalen..

Blir lite extra pengar den 20 feb :),  har jobbat 2 helgdagar + 5 lördagar :)  men allt det går till dopet!.
 Nu är ju detta det sista dopet så då tänkte  jag kosta på det lite extra :)
Vi ska ju inte ha fler små kottar nu och när Nathalie är lite större hoppas jag att jag får syskonbarn som kan vara här och busa ofta och då kommer det kännas som man har många barn :).. Men man får bara det roliga  jobbet och det är ju kanon hahaha :)



Hampus ville provligga hos syrran :)


Kommentarer
Mamma/vän

Ja jag kan vara din stora vän =)).......



Snällt skrivit om lilla mamma snyft ( blev rörd )..



Monika kan passa barnen så åker vi och fotar från lördag till söndag en sommar kväll hade varit skit kul...

Man kan alltid sova i skogen mm bara man har kameran med och ett foto på familjen så kan man vara borta en natt asg .....



Lillan hade lite kusliga ögön på fotot =)))......



2009-01-30 @ 15:24:45
URL: http://www.piffandpuff.se
sofie & Liam

Jag känner exakt som du.. =) Min mamma är också min bästa vän =) Tror att det är många som har det så... =)

2009-01-30 @ 19:24:10
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Johanna

Känner som dig, Min mamma är min bästa vän. Hon är också den ända jag litar på. =) Vilken fin bild på era sötnosar

2009-01-30 @ 22:21:20
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Johanna

Känner som dig, Min mamma är min bästa vän. Hon är också den ända jag litar på. =) Vilken fin bild på era sötnosar

2009-01-30 @ 22:21:22
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Alex

Mammor är det bästa som finns! Du är en av dem nu ;)

2009-01-31 @ 14:33:16
Eva

Men gumman då, jag hade hoppas på att du kan lite på mig. Skulle aldrig svika en vän, inte en som dig iaf!

Du är en bra vän som jag tycker mkt om. Och jag önskar att vi lär känna varandra bättre.. :)



Kram på er =)

2009-02-02 @ 09:45:36
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0