Rubrik?

kan inte skriva någon rubrik idag, har  massor att skriva!.

Dop*
Försökte ringa till prästen idag men dem återkom i morgon, så i morgon ska jag få tid till dopet =). Ska titta lite i kataloger och se om jag hittar något snyggt att ha på mig.

Toalett*
Pontus ville överraska mig igår när vi var iväg med att måla om toaletten och ta bort alla krokar och enna skåpet. Men det blev katastrof enlig Pontus så nu har han ringt MKB och vill ha badrummer renoverat. vi får nog en tid i mars- april och det tar ca 3 veckor, så den värsta veckan när alt ska rivas flyttar vi till mina föräldrar. Då blr det dusch och in med en liten tvättmaskin!

Städning*
Har stor städat idag.. Rensat så mycket jag bara kan!  Möblerat på ungarnas rum dessutom!.Och nu är det dags för att tvätta ett antal maskiner tvätt!

Ullared*
bestämdes att det blir ullared den 1 maj :)


Gympan*
var på familjegympa igår :=) bilder kommer här!
 hampus i gul tröja!


hampus är den killen som står i mitten när alla andra ligger ner :)


Kommentarer
Jeanette( med elsa)

Vart går du på barngympa? Det verkar vara nått för Elsa.....

2009-01-19 @ 18:18:14
Eva

Mars, April.. Hur ser toaletten ut nu då? Blev den verkligen så ful som pontus tyckte? :P



Skulle vilja gå på babysim med min bebis sen, hade du viljat följa med, om det går? :)

2009-01-20 @ 08:41:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0