Redan tankar om dop :)

Jag älskar att planera!. Tycker det är så kul :) Igår när jag jobbade gick jag och tänkte på Nathalies dop!
Denna gången ska vi ha ett litet dop!. På Hampus dop var det så mycket folk, all släkt- även dem som man inte ens umgås med speciellt mycket.. Jag satt inte ner en enda gång, smakade inte ens på maten.. Hann inte, och så vill jag inte ha det denna gången!. Det ska vara lugnt och mysigt!. Denna gången kommer det vara för dem närmsta. Våra föräldrar, och våra morochfar föräldrar samt vänner vi umgås med!. Och sedan kaffe-repet kommer att vara hemma, inte i lokal!.

men samma klänning och samma kyrka som Hampus hade :)

 fast denna gången med rosa band så klart ;)

 och så ska hon ha på sig rosetten :)

och så ska vi vara i denna kyrkan
 Sankt pauli kyrkan i Malmö.. Både jag, Hampus och mamma är även döpta i denna kyrkan!.
har även släktingar som är gifta i denna kyrka!.

och flickan ska heta. Nathalie, Monica, Nova Andersson Johansson!!

Har redan tänkt på dekration också *ler*. Och hyrt in fotograf * min kära mamma ;-) *.

Dopet kommer vara i början av nästa månad!. Får väl ringa och boka tid snart.

Nog om dopet!.

Beställde just en åkpåse till Nathalie, fick beställa den nu för den verkar vara slut i lagret hos många!.

  Buggle snuggle,  filt/åkpåse. Tycker denna är skit snygg!!

Kanon till våren tänkte jag när jag tar bort liggdelen!. Fick ta bort liggdelen med hampus när han var 4 månader- då ville han inte ligga hela tiden. !. Det kommer fortfarande krävas täcke då och då passar denna åkpåse och man kan nog få plats med ett tunt täcke under!.  Längtar tills jag får hem den :).




Kommentarer
Jenny

Den åkpåsen är skitsnygg! Och lycka till med dopet :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0