Pappa bajs!

Igår kväll vid halv åtta efter vi hade ätit gick jag och solade en kvart. det ska visst räcka 15 min att sola med min hudtyp.. Aldrig solat här i Limhamn förut så vi får se om det blir något resultat!.hde string på mig för att se om man kan se skillnaden och tittar man nu i lite mörkare rum så ser man vart dem suttit så jag antar att det ska räcka med 15 min åt gången!.

Kom hem och badade båda barnen!. Och sen var klockan redan halv tio innan dem kom i säng!. Nathalie somnade meddetsamma vilket hon brukar göra, lite svårare med Hampus! Han hade sovit sen middagstur så han somnade inte fören ja jag vet inte när för jag somnade själv!. Innan vi somnade iallafall så låg vi och läste saga..  Sen släkte vi lampan och Pontus ( äcklig som han kan vara- så släppte han sig! och det var ingen smygare kan jag säga! Då sa Hampus, - Pappa bajs! Gud som vi skrattade!. Det lät så roligt när han sa-  pappa bajs!. :)

Igår på barngympan följde jag med ändå. Nästa söndag ska jag gympa med honom!  Det förstör lite att jag är där för han springer till mig hela tiden! Sedan var där en större bebis än Natha som satt i barnstol och skrattade och lekte med nyklar det tyckte Hampus var jätte roligt så han sprang till bebisen hela tiden och ville leka med den :)



Ska strax gå och handla!
Idag blir det korv stroganoff med ris!.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0