Massa shopping!

Blivit en del shopping på senaste tiden!.

Först beställde jag 16 plagg från HM.. Kläder till både mig och barnen!.
Sen beställde jag en bugglesnuggle som jag ska hämta ut i morgon =).
Sen idag hade dem outlet på Pysen här i Limhamn och handlade minst 10 plagg där!. Tyvärr hade dem inte så mycket kläder till hampus, det är nog den storleken som säljs fortast.. Dagiskläder...

Mamma har varit här idag och fikat! Min mormor skulle också ha kommit men hon har gått och trillat igen så vi tar det på söndag istället.. Hoppas hon kan då! Hon har aldrig varit här än så det ska bli trevligt och få visa både lägenheten och Nathalie.. Hon var endast 4 dagar då hon träffade henne sist!.

Ska nu ner i tvätten! Pontus har just nattat Hampus så sen blir det lite vuxentid! *skönt*!.

Ha det gott!
Bilder finns på bilddagboken.se   varahjartan!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0