fredag- pappa är hemma!

Idag är det fredag och pappa är hemma för han är pappaledig på fredagar! vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag.. Det var meningen att vi skulle åka och bada idag men båda barnen är förlylda och hostar så det är inte så lämpligt!

Jag vill däremot åka till mobilia  för att gå in på hemtex och se vad för kul dem har där! 

Tycker det är skit tråkigt att bara gå hemma- helt själv.. Funderar på att sätta upp en lapp på bvc om det finns några andra mammor i min ålder som har barn, som bara går hemma!... Hade Hampe varit på dagis så hade vi nog gått på babysim eller babymassage- då hade man träffat andra men nu går han hemma med oss.. Och tur är nog det för annars hade dagen varit ännu tråkigare.. Nathalie kan man ju inte leka med direkt.. Antigen så sover hon eller så ligger hon och tittar. Visst pratar man med henne och så men det kan man inte göra i flera timmar :).,

Pontus och min förstfödde ligger fortfaranade och sover och klockan är strax 10 :). Nathalie somnade här i mitt knä.. Hmm om man skulle tagit på oss och gå ut med Dante!  Så får det nog bli!

Hej så länge!!



Kommentarer
Johanna

Finns ju öppna förskolan där får man ta med äldre barn med. Fonns i Limhamn och Bunkeflo, den i Bunkleflo är jätte mysig

2009-01-16 @ 17:45:16
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Arandur

hoppas du haft en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-16 @ 17:49:51
URL: http://arandur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0