fredag idag!

idag är det fredag, pappa är hemma och ska ta ungarna medans jag och mamma ska ut och fotografera.. Vi ska nog till bokskogen!

Satt och tittade efter den rosa tröjan jag ville ha från Halens.. Jag måste ha klickat in fel tröja för igår när jag gjorde det stod det att leveransen var i mars.. så det  gick inte men nu när jag gjorde om det så fanns den i lagret så jag får tröjan ändå , eller rättare sagt blusen :)
 Tänkte ha ett par vita tajta jeans till och ett par svarta stövlar till det. Men jag får se hur den sitter först när jag får den..

Beställde en kjol också,

 och två smycken
 
och ett par jeans, guldiga..




måste gå nu, mata nathalie och sen kommer mamma!.

// Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0