bordsplacering+ mat.

Var och kollade på lokalen igår som vi ska ha till fikan efter dopet!

Så fin lokal, fin och fin- mycket gammmlingar som har lokalen så det sitter gammla tavlor som inte är dem nyaste precis men allt man behöver finns där nere så det är verkligen kanon!! Det är stort där nere , lätt att köra med syskonvagnen där nere- nathalie får sova i den om hon blir trött =). Finns kök med all porselin och diskmaskin + 3 kaffebryggare och ca 8 termosar- kan det blir bättre =). Ett litet mindre rum med soffor och tv som är ett rökrum!.  Hälften av alla som kommer är rökare så det är bra med det rummet. Sen är det då där vi alla ska sitta.. Satt  och skrev bordsplacering igår då jag vill sära på visa folk *kan inte berätta varför men mina vänner kan nog gissa sig till det* !! Eller? ;)

Kom på också vad vi ska bjuda på och jag skriver det inte här hehe =) Vet hur jag ska ha dektrationen ochså och har massa tips nu men jag berättar inget  :)- men jag måste ut till ikea så mycket kan jag säga haha :)

var på BVC igår. Lillan väger nu 5350g och var 58 lång! har börjat med 62 kläderna och dem sitter bra, får vika upp armarna på visa plagg men hellre det än att det ska sitta trångt- hatar när barn har på sig för små kläder.. Det ser så hemskt ut!. Gick inom Lindex och köpte vita strumpbyxor och vit body att ha under dopklänningen!. Lär ju vara ganska kallt i februari :). så hon får ha en filt på sig också när vi väntar på att få gå in i kyrkan! Sen när vi kommit till lokalen och fotat en massa så blir det klädbytte!.

Idag är det barnvagnsbio i Limhamn! Ska se om vi går dit!.

Ska sola ikväll, ska bli skönt!



Kommentarer
Eva

jag vet nog inte varför du skall sära på vissa?

2009-01-29 @ 09:18:16
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0