via mobil

När jag nattar barnen ligger jag alltid med ryggen mot hampus efter jag sagt godnatt och jag älskar dig. Sedan går jag ut på nätet via mobilen och surfar- som nu :). Blir nog en mindre trevlig natt- barnen och pontus har åkt på förkyldning igen. Barnen har inte ens fått vara friska i en vecka! Skit jobbigt. Och hampus har feber med så det blev ingen gympa igår, ingen kyrkans barntimme idag+ inget besök på mammas jobb i morgon. Bara tvätt i morgon och på onsdag ikea med ungarna och jessica.. Får hoppas dem snart får in ribborna till barnsängarna så jag kan inreda med sängar och varsin barnlampa! nu sover tjejen- killen tar alltid lite längre tid på sig :). Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0