traderainköp nr 1.

Har man börjat köpa saker på tradera är det svårt att sluta!

Denna veckan har jag vunnit några auktioner
   Igår kom mitt Popset - paket.

  • Ett popset med filt, kaninmobil och en overall från en traderare. Passar väl kanon eftersom jag har en röd vagn :). Ska ha filten och mobilen i vagnen!.  Jessica fick en sådan filt utav sin svärmor och jag blev förälskad i filten!  Men filten kostade  ny 300 kr vilket jag INTE betalar för en filt, även om filten faktsikt är ganska stor!!. Så jag kollade lite då och då om filten fanns på tradera men icke.. Fanns en med blommor men jag vill ha den randiga. Så nu hittade jag en med dessutom kaninen med och då börjarde jag buda! Med frakt och allt betalade jag 325 kr. Det stod i auktionen att overallen var noprig vilket flecce blir av tvätt+ att färgerna bleks lite men nu när jag fick paketet var filten precis likadan.. Blev inte så jätte glad men vad gör man?.   Jag trodde inte POP som är ett dyrt märke förlorade sin färg i tvätten så.. Förstår att billiga kläder gör det men inte dyra. Har köpt pop kläder  förr på tradera som också varit lite blekta i färgerna!.

 Med när man tar bilderna med kameran ser man inte att dem är varken nopriga eller blekta. (overallen ska jag skicka in på second hand om  inte någon vän vill ha den*)




Väntar ivrigt på posten för att se vad för paket som kommer idag :)

I morgon är det fredag- då ska vi hela familjen åka och bada, första gången för Nathalie.
Sen ska vi nog hälsa på min mormor/ barnens gammelmormor. 
Hon har nu varit på sjukhuset i en månad. 
Fotot är taget igår då hon mådde bra, var jätte pigg vilket var underbart att se :)  I torsdags trodde vi inte att hon skulle klara det, var en hemsk syn att se henne ligga där på sängen i akutrummet och kämpa efter att få luft fast hon hade syrmask. Hela helgen fick hon spendera på infektionen då hon hade kraftig lunginflammation och fick ha en lite resperator inkopplad.
Igår fick hon komma tillbaka till sin vanliga avdelning.. Njurmedicinen. Och har bara en slang i näsan.
Min mormor är bara 63 år gammal, i den åldern ska man inte BO på ett sjukhus!.
Men jag har känslan att hon får inte komma hem förens ja jag vet inte när.. Men kan garantera att hem till sin lägenhet kommer hon inte på minst en månad... Tråkigt men hon klarar det inte. Hon är för sjuk och har massa saker som står på tur för att "bota" -  man kan inte ge medicin åt allt på en gång utan för bota sak för sak och det tar ju tid..
Speciellt när hon har olika läkare hela tiden, den ena vet inte vad den andre vet osv..


Hon är så glad för Hampus, hon brukar säga- Är man ledsen så ska man träffa Hampus så blir man glad igen!.



Nu vaknade törnrosa så vi ska gå¨och mysa lite med henne- jag och min bambam :)



Kommentarer
Denise

Tack så jättemycket=) allting känns så underbart!=)

vilka fina bilder på nathalie från dopet! kramar

2009-02-28 @ 18:18:02
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0