Tårögd..

ja *snyftar* Blir helt tårögd! Ska bli så kul på lördag! Jag får träffa två vänner jag inte träffat på jätte länge! Så det ska bliii sååå kkuuuull :)

Idag är det Onsdag och det betyder Öppna förskolan på frälsningsarmen 10-12. Ska ditt med Dannie och Dexter! Dannie är tillsammans med christoffer som är släkt med Min sambo!.  Dexter är  av en årsmodell 07 född i juliga december som Hampe fast Hampe är 06.a :)

Efter det får vi se vad som hittas på!. Hoppas jag får paket idag iallafall!! Annars blir det hem och göra lite negerbullar och chocklad"kakor". Man gör det med cornflakes och rusin!.

nej nu ska vi ta och fixa till oss! Ska träffa D&D om en timme! hej svejs!

kommer bilder sen:_


Kommentarer
Eva

Snyfta kan vi göra tillsammans... :P

Jagär snyft-expert...hahaha

2009-02-18 @ 12:31:58
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Alex

Myspys =) Sånt är du rätt bra på att ge en annan... Ibland får du till de rätt rejält så det bara spritter till. Stressa inte ihjäl dig nu i alla förberedelser...Jag kör ner på fredag så jag står i startgropen på lör =)

2009-02-18 @ 19:53:28
sofie & Liam

min sambo jobbar tillsammans med Chrille =)

Hur din kille o han släkt? =)

2009-02-20 @ 22:24:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0