sjukhuset

var hos min mormor idag, imorgon är det en vecka sen hon åkte in till sjukhuset. Då hade hon gått och trillat tre gånger i lägenheten och hade ingen kraft alls i kroppen. Ambulansen fick komma hämta henne..

Nu ligger hon på  njuravdelningen. Hon har dåliga njurar, infektion i kroppen, haft hjärnblödning, har urinvägsinflamation ja jag vet inte allt.  Men hon blir bra! Det är vad jag hoppas på iallfall!. Nu är hon på sjukhuset och får hjälp, det behöver hon verkligen!. Att sitta i rullstol när man är 63 år och inte kan göra mycket själv , fy att bara tänka tanken på hur mormor har det och vad hon går igenom... nej stackare!. Ska bli bättre på att besöka mormor den dagen hon får komma hem!. Homn får vara på sjukhuset minst i 2 veckor till.. Hon fyller som sagt år på fredag så då är det hampus tur att få följa med till sjukhuset- då blir hon glad!!.

Annars så fick jag mitt halens paket idag, hmm - jag som sa att jag itne ville ha ordern.. Aja, ska packa upp och titta på kläderna- tror jag kanske behåller det ändå om kläderna sitter bra!.

Annars så var vi på öppna förskolan idag!. på  Frälsningsarmen!
Dem har här i limhamn Måndagar och onsdagar!. 10-12 med god fika!. Massor av pappor idag!.
På måndag ska jag gå till den andre förskolan som ligger nere vid limhamnstorget!.

 Nu ska jag natta mina två barn! och sen gå och handla ett chocklad :)

// Diana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0