Lördag: Lite om allt möjligt.

Fujidirekt.se

Framkallar mina foton där och är jätte nöjda med dem! Dem är BILLIGA, SNABBA, bra kvalite på fotona och man får hem dem i brevlådan med en faktura!.
Ibland får man mail om att det är fraktfritt (29kr) vilket händer ganska ofta!.
 I måndags kväll beställde jag dop -tackkort med kuvert. 6 kr st med kuvert.  Jätte billigt och man kan välja egna teman (färg+ text mm) Fick korten i tordags och blev jätte nöjd med korten!
Och alla gillar vi att få beröm för våra jobb så jag mailade dem och berättade hur nöjd kund jag är hos dem!
Och fick ett trevligt mail tillbaka! Dem ville ha min adress så dem kunde skicka mig en värdecheck för att dem uppskattade mitt mail :) Och det tackar man ju inte nej till en värdecheck :)..

Dop

Allting är så gott som klart förutom inhandling av all mat/fika. Men dekration, namnlappar mm är klart! Dop-tackkort klart.
På fredag ska jag hämta nycklarna och förberda nere i lokalen. På lördag morgon kommer jag sätta fram all fika innan vi sticker till kyrkan!

Nathalie

Har i 3 dagar sovit en hel natt utan att vakna och äta!. Har varit så skönt!. Hon somnade halv tio igår och sov till åtta :)
Vår duktiga tjej!.

FREDAG- Firade mormor igår på sjukhuset så gott man kan fira det på sjukhuset!. Blev lite ballonger, tårta och presenter! Men hon blev nog glad, hon fick träffat Hampus  och det blev hon glad för!.
Sen när jag kom hem blev det solning.

LÖRDAG:
Ska jobba kväll idag! Jag får ju börja mitt jobb när jag vill och Pontus ville fiska på förmiddagen så han fiskar och jag tvättar tills han kommer hem sen sticker jag till jobb.
Sen ska vi fira alla hjärtans dag! Vi i familjen! Vi tänkte gå och hyra en film och äta lite gott! Bara njuta hela familjen!

Söndag:
Hampus är utlånad till farmor och gammelfarmor. dem skulle köra och visa upp henne för någon!. Så vi har bara Hampe hemma och ska försöka hitta på något kul med bara honom :)

Så ser min helg ut!. :)
Uppdaterar denna blogg sen med videoklipp!

http://www.youtube.com/watch?v=e3ZI6HFHLZs

Den är på Nathalie!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0