Jävla skitdag!!

Jävla skidag! Allt går emot mig idag!! Morgonen började med förkyldning... Har beställt en sak på nätet till dopet *en viktig sak* och jag skickade mail till dem och frågade hur min order såg ut- när den tänkas komma fram men inget svar.. Går ut och kollar min bank och inga pengar är tagna!!! Betalade via internet! Skickar mail igen om min beställning men får inget svar! Och inget nr man kan ringa till!! Så besviken!!

Tar bussen till kyrkan och halvvägs till kyrkan går bussen i sönder, 7 min till mötet tar jag en taxi! Hann fram på minuten!

Hur ska denna dagen sluta? och dopet?.. Fan vad ledsen jag är!!.




Givetvis fortsätter dagen att vara kass... Mamma ringde och sa att mormor som "bor" på sjukhuset har blivit sämre! Hon har blivit flytttad till akuten? och har vätska i lungorna och har svårt att andas och ligger med syrmask... 
Väntar nu på att Pontus ska komma hem så jag kan åka till mormor... Ingen vet hur det kommet att gå, hon har dåligt hjärta och ingen vet hur mycket mer det orkar =(...


Kommentarer
carro

Gud vad hemskt med din mormor hon är ju så ung =(

Tråkiga dagaar har vi alla, dopet blir nog bra ändå ska du se.

2009-02-19 @ 16:55:24
Eva

kramar om



Du skall se att det löser sig gumman =)

2009-02-19 @ 19:50:56
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Emma

Tänker på dej! Hoppas din mormor blir bättre snart! Kramar

2009-02-20 @ 00:19:31
URL: http://emmapaa.blogg.se/
sofie & Liam

Tråkigt med din mormor, hoppas att det blir bättre.

Dopet blir säkert hur bra som helst ska du se.

kram

2009-02-20 @ 08:25:44
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0