fan vad sur man blir!.


åh så galen jag blir!.

Jag beställde ju två paket på halens med bara några dagar mellan varandra!
men jag har fått paketet som jag skickade efter sist!!

I min två order står det levereras i början i februari, viktigt eftersom kläderna skulle vara till dopet.

Så jag ringde just till Halens och frågade ëfter mitt paket.. Då hör jag inte kvinnan i andra änden, skit svårt att höra! Och så säger hon ja paketet kommer i slutet av februari? VA?  men jag har ordern framför mig och på alla 5 artilkar jag skulle få står det leverans i början av feb.  Ja men blusen kommer i slutet av feb svara hon!.
Skit ner dig säger jag tillbaka.. Nä inte riktigt men hoppa och skit tänkte jag!.Svarar att hon kan ta bort min order då... Så nu står jag klädlös igen till dopet!
Den andra klänningen jag köpte är som ett nattalinne till en flodhäst! Så jag får ta på mig något gammalt.. Suck..




Kommentarer
Johanna

Men hur svårt kan det vara att gå till en affär och handla egentligen? Eller Halens är det enda som existerar i din värld?

2009-02-05 @ 12:33:01
Anonym

Tror inte Halens är det enda som existerar i Dianas värld. Hon har med all rätt att bli arg för att kläderna inte kommer. Om hon nu hittat det perfekta att ha på sig i Halens katalogen är det väl självklart man blir arg när det inte kommer i tid. !!

2009-02-05 @ 18:25:09
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Eva

Kan bli liiiiite jobbigt att shoppa i stan med en tvillingvagn också!

2009-02-05 @ 19:24:23
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Johanna

Oojoj jag lät lite barsk, sorry

2009-02-05 @ 21:37:35
Diana

lite barsk?? Jo det man man nog våga påstå..

2009-02-05 @ 22:22:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
johannaokevvsan

Hmm vem e den andra johanna??

2009-02-06 @ 16:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0