Du gav mig påminnelse!.

OH! Jag hade glömt min lilla tjej från "emmaboda".  Hon som bor i andra sidan sverige "NÄSTAN" :)   Nu när du skrev kommentaren kom jag ju på att jag inte kan sluta blogga för då hänger inte du med i svängarna vad som händer här "nere";). Men va fan alex- du får med skaffa blogg så jag vet vad som händer hos dig! Annars är det orättvisst ;).

IGÅR: Måndag- var på öppen förskola. Vi hade kul men vid två tillfällen när jag inte såg det själv kom Hampus stört gråtandes till mig och jag har ingen anning om vad som hänt. Han bara grät och fick knappt luft av all gråt.. Och ingen hade sett vad som hade hänt.. Stackars liten som inte kan berätta. Vid andra tillfället kom en liten pojke och sa att han hade slagit Hampus men han skrattade när han sa det så jag tror bara han "skojade" om det, jag har en sån känsla iallafall!.

På kvällen när Pontus kom hem åt vi chile con carne och sedan gick hela familjen ut i snön! Dante drog Hampus i pulkan :)  Jätte roligt hade vi och sen släppte vi dante lös på en fotbollsplan och hade snöbollskrig! jag ahde inga vantar så jag fick bara bli en måltavla.... *suck* men kul hade vi ändå!.

Tisdag! idag var det BVC. Kickan vägde 6010 g och var 60,5 cm lång! :) Vaccination på Nathalie- 2 sprutor- ett i varje ben!. Ska köpa en Bumbo stol- någon som har en till salu? ... Kör ju med en riktigt barnkudde nu men får skaffa en till vagnen också. Hennes huvud hade inte blivit bättre.

Onsdag: Öppen förskola med Dannie och Dexter här i Limhamn!.

Torsdag! Träff med präst!.+ inhandla mat

Fredag Får nycklarna till lokalen, inhandla allt.

Lördag DOP :)

Söndag- slappedag!.

Lite bilder:



Jessica & Niklas. Var hos dem i Onsdag  och Niklas bjöd på god kycklingsallad!



Åkte till mormor och morfar och hämte pulka och åkte lite :)



mamma och Nathalie!.


Kommentarer
Malin

Vi ser ju gärna att han är kvar i magen vår lilla klump tills han är färdig. Men jag ligger på gränsen till havandeskapsförgiftning =/ Därför har vi båda en känsla av att han kommer att titta ut tidigare.

Hoppas ni får ett fint och mycket trevligt dop på lördag!

2009-02-17 @ 19:20:47
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Anonym

Glad jag blir att du kommer ihåg mig ;) haha

Å du, 23 mil är inte på andra sidan Sverige ;)

Fortsätt skriv, du är så duktig på det! Så ska jag kommentera oftare ;)

Det bästa är att vi ses på lördag! Jej!

2009-02-17 @ 21:54:59
Malin

Kan tänka mig att kanal 5 visar det igen. Det var ett bra program kan jag säga, men har samtidigt svårt för hur man väljer bort sjukvården när man ska föda sitt barn!

Än så länge är det bara för mig att ta det så lugnt som möjligt och kollar mina prover en gång i veckan. Så vi hoppas att det hjälper och proverna går tilbaka lite.

2009-02-18 @ 07:30:15
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0