Mina läsare.

Som Malin sa- vart tar alla läsare ivägen, så undrar jag-vem är alla läsare?
Varför "vågar" ni inte skriva något? Ni kan lägga tid på att läsa men inte enns skriva Hej. Det hade räckt för mig!.
Jag  kan ju se på ett ungefär hur många som läser bloggen, som går direkt in på denna adress familjenjohanssson.blogg.se. Och det är lååångt ifrån hur många som skriver. Jag säger inte att man sa kommentera varje dag. Jag tror att många som skriver blogg, uppskattar ifall man får en kommentar ibland.
Jag känner själv att ju mer folk kommenterar min blogg- desstu roligare är det att skriv, när jag vet att någon läser den.  Jag skriver inte blogg för att få kommentarer utan för ibland skriva av mig om mina tankar. Och sen är det jätte kul att sitta och läsa gamla inlägg ! Som igår satt jag och läste mina inlägg dem dagarna innan jag fick Nathalie! Mycket roande faktiskt!
Du som skriver blogg- brukar du också läsa dina gamla inlägg?
Av ren nyfikenhet har jag nu satt in en liten "räknare" så jag kan se vart mina läsare kommer ifrån :) Så har jag liite större koll på vem som läser min blogg ;).
Nog om detta!.
Idag har Alexandra varit här! Mycket trevligt! Det är en fin tjej!. En underbar vän! Bestämdes att en dag i februari ska jag ta tåget till henne en helg och mysa hon och jag bara!. Det ser jag framemot! :) MYCKET!
Barnen fick varsin present också- jätte fina saker, tack gumman!.
På lördag är det sexparty- ska bli skönt att komma ut lite utan barnen..
Bara får vara Diana och inte bara mamma Diana.
Gud så mörkt det är ute- Nathalie sover, Hamp kollar på tv.. Tänkte gå och möta Pontus vid tåget vid fem tiden.. Mina ideer på middag är totalt bortblåst så jag behöver Pontus för lite hjälp! Tänkte även köpa nytt skumbad till barnen, av någon god doft!  Har för mig Natusan har någon kidz tvål som luktar gott?!.
I morgon är det redan FREDAG!! Då är det IDOL!! :)
Längtar till lucia- då brukar jag inköpa gran! Jag vill pynta den som farmor Pia´s gran!!
jätte dålig bild men den är såå fin!.
Nä nu finns det inte mycket mer att berätta, vi hörs i morgon!


Kommentarer
Emelie

På tal om att läsa gamla bloggar, jag hittade Nellies babyblogg igår, där jag skrev då hon var några månader gammal. Snacka om att man satt och rös och mindes tillbaka då hon var bebis. Så mkt som man glömt men som kom tillbaka då man läst det.



2009-12-03 @ 16:41:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Eva & Neo

Family kidz... Stor grön flaska, den luktar SUPER gott.

2009-12-03 @ 17:53:42
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Marih

Dålig på att skriva kanske...sorry, menjag läser så fort du uppdaterat :)

2009-12-03 @ 18:56:44
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Malin & Tuva ♥

Jag läser =) Men de vet du med. Har hon redan gran el den e från förra året?? Jag ska till Jessica på lördag så vi ses då!! =) Kramis

2009-12-03 @ 19:35:42
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Sooooofia!

Jag läser, men kommenterar väldigt sällan andra bloggar. Jag är helt enkelt jävligt lat! And I'm damn proud of it! :)

2009-12-03 @ 21:13:09
URL: http://sebra.blogg.se/
Jag igen!

Jag tycker förresten oxå att det är tråkigt att så få kommenterar :) Förr fick jag väldigt mycket kommentarer av alla möjliga folk, som hade synpunkter om att jag var alldeles för ung att vara mamma, och att jag var totalt vulgär och äcklig för att jag skrev så detaljerat om allt! :)Hahahahahahaa! Oerhört charmigt!

2009-12-03 @ 21:18:29
URL: http://sebra.blogg.se/
Minette o Eliaz

Jag läser också din blogg=)

2009-12-04 @ 08:02:54
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/
Ida

Håller helt med dig =)

2009-12-04 @ 08:38:59
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Stolta farmor

Älskade Diana,läser var o varannan dag,Dina bilder är underbara,o vad glad jag blev när du tyckte att min gran är fin,tack min vän.

pussa o kram barnen.

2009-12-04 @ 15:35:26
Alex

Fina Diana <3

Lika trevligt å mysigt som alltid att komma till er :) Alltid lika god fika med ;)

Ska bli superskojmys när du kommer hit!

Även om vi kanske inte hörs super ofta, så uppskattar jag dig vääääldigt mycket! Så du vet =D

Stor Kram å en blöt puss <3

2009-12-08 @ 01:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0