kvällen den 4 dec 09

En bild på mitt hår.. Tyvärr är det svårt att fota sig själv med en systemkamera! Efter några foton blir den väldigt tung :) Så ingen bra bild...  Men får väl slänga in något iallafall!



Robban var här och hälsade på, sambon och han har precis kört mot stan! Pontus skulle passa på att träffa Johan med!.  Johan och Kröffe skulle till bahbas så Pontus åker dit en liten stund!.

I morgon är det jag som får vara lite själv! Det ser jag fram emot!

Nu ska jag se idolfinalen!

sovgott!



Kommentarer
Sandra & Thilde

Det blev ju bra med håret! Skönt när man får bort den där utväxten, man ser genast ett par år yngre ut;-)

2009-12-04 @ 23:33:57
Malin och Tuva♥

Då e de svart både på ditt huvud och på mitt nu då =) HAHA... Mamma har inte hört av sig än men väntar förjäves på ett svar.. HOPPAS...

2009-12-05 @ 07:56:23
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Jessica♥ Mamma till Leia

sv: Det är hemligt och kommer alltid vara tyvär. Så är det ibland, man kan inte få veta allt.. ;-)

2009-12-07 @ 22:15:20
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Alex

Super snyggt, hatar utväxt! Spec när man e ljusare själv, så jag e oxå nytonad nu :) Gött mos!

2009-12-08 @ 01:50:12
Anonym

sötnos ;D hälsningar tanten i oxie

2009-12-08 @ 08:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0