Gratisbio.se

Som jag skrev för ett tag sedan att jag har hittat en sida som  heter gratisbio.se
på den sidan finns massa tävlingar, undersökningar, man kan skriva i folks gästbok- man har en egen profil och ju mer aktiv man är på sidan desstu mer poäng samlar man!. man får även poäng när man värvar någon- så därför undrar om någon är intresserad ?
Jag värvar er och jag får poäng :) Klicka här då..
När man kommer upp i ett visst antal poäng så kan man växla in dem och få biobiljettter!
Man kan även växla in dem för att få presentkort bland annat på Nelly.se
Så finns det någon som sitter mycket vid datorn, så går det fort att komma upp i poäng! Värt att testa!! :)



Kommentarer
Mormor Nettan

Hej..ja visst var det fina presenter jag fick...snacka om att shoppa på triangeln i malmö på mellandags rean....ha det bra hälsn mormor nettan

2009-12-08 @ 19:44:07
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Mormor Nettan

fin din sida är förrästen...glömde ju skriva det..kul med barnen i julkulorna...nettan igen

2009-12-08 @ 19:45:29
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Emelie

Tack snälla för din kommentar, fortsätt hålla tummarna för att allt ska gå vägen.

2009-12-08 @ 20:23:15
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Marih

Förstår precis vad du menar med det du skriver. Jag fick nog. Är man förälder så är det bådas ansvar att ta hand om familjen. Karln kan inte tro att han fortfarande kan fortsätta leva sitt liv som innan, kan inte vara ute o festa hela nätterna osv. Jag böev så jädra trött på det så jag kom fram till att jag/vi hade det mycket bättre själva. Jag gick bara runt och var förbannad och sur hela tiden för att pappa J inte verkade bry sig om mig och vad jag ville göra!

2009-12-09 @ 07:48:00
URL: http://familiaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0