9 dec 09 Onsdag.

Igår var ingen rolig dag!. På förmiddagen kände jag att jag började få urinvägs inflammation.
Det var ingen höjdare i gårkväll!  Jag blödde, satt på toa hela kvällen, kunde inte ens resa mig så fick jag gå på toaletten..  På något konstigt sätt så dem dropparna som kommer sist- svider som allra mest så jag trodde jag skulle trilla av toalettstolen, den svidande känslan kändes precis som när man låg på bb och skulle föda, när det svider så innerligt precis innan kroppen skulle komma ut ( jag har inte fått mina barn på en krystning- utan först huvudet och sen kroppen) så det svidandet gjorde förlossningarna sig påminda- tur jag är klar med barnafödandet :).
Fick tips av mammas kompis och många andra att dricka tranbär-* så min underbara man åkte och handlade det till mig, och tog hand om allt annat medans jag kved..
Efter en liter tranbär blev kissningarna färre och mindre onda!
Idag märker jag av det- men 100 gånger lättare och jag känner mig inte kissnödig lika ofta!. Men tranbären fortsätter jag att dricka, det är en ganska torr dricka efter man druckit den ett tag =(.
Igår kom även hampus julkläder som han ska ha på dagis på fredag :)
Fick även denna utan svärfar
har velat ha en sådan länge :) tänkte se mig omkring om man kan färga den vit!
LANTLIGT I LIKE <3
En liten bild när natha skulle sova igår!
ja jag har fotat mitt ben haha :) Jag har på mig syrrans gamla byxor, dem har slitits så mycker att idag gick dem sönder! jag känner mig cool =)  en cool morsa! =)
Jag är lite ledsen.. Jag försökte fota med objektivet jag köpte på tradera för att det var billigt- behövde ett nu till jul! Men gud vad jag saknar mitt andra objektiv- det som gick sönder.
Suck vad jag saknar det... Det är en enorm skillnad på¨kameran när man byter objektivet.. För er som kanske inte vet, på systemkamera så är det objektivet som avgör hur bra bilderna blir!.
på objekivet jag hade var det macro så det är skit svårt att ta foto på blommor nu..
Kanske skulle rånat en bank? Eller kanske en kamerabutik ?


Kommentarer
faster vicky =)

tranbärsjuice är SUPERBRA! jag har haft urinvägsinfektion 2 gånger & då har jag endast druckit det, alltså inga mediciner & det har försvunnit efter några dagar :) köp sån koncentrerad & ha den stark, det hjälper =)

2009-12-15 @ 20:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0