7 december 09 Måndag!

Idag har det varit fart i fläng.. Men det gillas!
På söndag kväll hade Jessica frågat ifall jag kunde passa Leia medans hon blev snygg i håret! Men tyvärr har vi pontus bara ett tågkort  och han skulle ta tåget så jag kunde inte..
Men på måndags morgon när jag skulle gå och lämna Hamp på dagis märkte jag att jag hade tågkortet! Pontus hade tagit bilen! Så jag frågade Jessica om jag skulle ta Leia- vilket jag gärna gjorde!.
Så efter Hamp hade varit på dagis tog vi tåget Höör- Malmö, bytte tåg nr 2 malmö- Skurup!. Jessica och Leia mötte upp oss vid tåget och sen gick vi till frisören!
Leia var väldans lätt att underhålla så,  Jessica- jag ställer upp som barnvakt nästa gång också om det behövs ;)
Efter det så gick vi in om affären och skulle köpa det som behövdes till vårt bakverk! Bestämdes även att vi skulle äta tillsammans ihop med killarna som ändå skulle träffas efter jobb..
Det blev hämte mat :) och sen åt vi det vi hade bakat!
MUMS!!
Sen åkte vi hem, barnen somnade i bilen för natten och jag satte mig lite framför tv:n- Pontus datorn- så romantiskt var vår kväll ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0