17 december.

Idag är en helt vanlig dag.. Fick tågkortet av Pontus idag för han tog bilen men inget äventyr idag då Jessica inte kände sig okej och Eva- hon jobbade! Så det blir en FOTODAG i naturen!.  passa på att ta lite vinterbilder för man vet ju inte hur länge snön ligger kvar! Nu har vi solsken  men kallt ute- kanon till att fotografera!.

Så jag tar med kameran när jag ska hämta Hampus, sen går vi nog och handlar på vägen.. Idag blev det pulka till dagis igen :).. Fast det gick inte så bra, barnen trillade av tre gånger haha :).
Kommer en uppdatering senare iallafall så håll utkick!  Jag ändrade min blogg igår som ni kanske ser, men inte headern så jag funderar på att ändra den med...
Pernilla ändrade sin blogg igår också- den blev jätte fin gumman! Riktigt grym nybörjare ;).
Som sagt- återkommer senare......
p.s jag har en fråga. all min text sitter ihop fast jag gör mellanrum- någon som vet varför jag inte  får mellanrum i mina inlägg??


Kommentarer
Jessica♥ Mamma till Leia

Jag ser mellanrum. Skummt, ser inget konstigt. Ja, ska nog oxå ta vinterbilder. Snön är fin att kolla på, men kallt är de. FYYYY ! kram

2009-12-17 @ 11:45:50
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Jenny - Mamma till Alde

Tack så mycket! Jag är själv så himla nöjd med den bilden på henne, första gången hon satt i en gunga ute och i just det ögonblicket blev det så vackert.

Jätte söta barn du har och jätte fin blogg!

2009-12-17 @ 12:01:55
URL: http://theyenny.blogg.se/
Ida o Melvin

Så fina bilder vi fick!!

o vilka fina bilder du hade i förra inlägget=)

Jag kom på att Melvin kan öska sig en fotografering med dig i doppresent=)

Jag ska köpa fäll o så så kan vi ha en dag o bara ta massa fina foto=) hehe!!

Bra idé va?! =)

Kram!

2009-12-17 @ 15:11:47
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Ida

Så fin design =)

Okej!! men har behöver inte ha nått =) han blir glad bara alla kommer tror jag =)

2009-12-17 @ 15:32:16
URL: http://idachristensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0