Småttingar sover.

Mina småttingar sover, det är så skönt i huset då.. Så tyst.. Och man får tid för sig själv!.

Kollade runt på busskort. Ska köpa ett i morgon... Det lönar sig att köpa skånekortet.. ( 30 dagar = 1060 kr)
Mycket pengar men som sagt det lönar sig.
Jobbar minst 4 lördagar i månaden. En T/R kostar 168 kr. rabattkort  134 kr.
168*4= 672 kr. Sen en gång i veckan vill jag gärna  åka in till min mormor , sen vill jag ju träffa Eva och Neo en gång i veckan också  6*168 kr=  1008.

så då lönar det sig att köpa kortet tycker jag- sålänge jag vet att minst 2 gånger i veckan vill jag träffa folk.

Skulle det avta sedan så köper jag rabatt kortet!

Så i morgon bär det av till stan! Tidigt på morgonen hade jag tänkt mig! äta frulle med Eva inne hos farmor pia på cafeet- Eva skulle hämta slutbetyg och sedan bär det av till malmöfestivalen! En hel dag som jag ser framemot!.

Sen på fredag efter pontus slutat jobbet träffas vi och går och myser lite på festivalen! Pontus har med köpt skånekortet- blir billgare så än att köra så då kan man ta tåget hem tillsammans sen! Blir nog myspysigt! :)

Ska läsa lite bloggar nu medans kidzen sover!. Sen städa och handla!.


Kommentarer
sofie & liam

Jo ledsen blev han, men först när jag såg mig komma in rusande det var då han blev ledsen.. ;)



Åh ja, det gör man också. Har fällt många tårar efter att jag lämnat honom på dagis... :(

2009-08-19 @ 21:57:10
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0