Phil & teds " sport"

Ja den kom idag :)  Vår nya ägodel!  Phil&ted sport.

Bilder:

 på bilden sitter Nathalie  i syskonsittdelen .!
Alltså under henne finns den vanliga sittdelen! Men man kan även sätta syskonsittdelen ovan( som bilden visar)  när man har nyfödd. då fälls det vanliga ryggstödet ner helt så för man in mjukliften där .  Så jag tänkte att när Hampus är på dagis eller går så bara sätter man upp nathalie där! Smart va? =)   " då är inte hennes sittdel i vägen".

 Här är bild på dem! Båda barnen godkände vagnen och jag blev chockad så lättkörd den var fast det satt två barn i. + att man slår inte benen på nathalie sits som jag trodde man skulle göra! Jag är glatt överaskad!.

 Nu vill jag ut på äventur igen :)




Kommentarer
Anonym

tackar :P Känns lättsamt :P



Varit hos läkaren nu o han sa magkatarr.. Typiskt!

2009-08-17 @ 15:56:47
Nyfiken läsare

Åhh vad kul med ny vagn! Jag ÄLSKAR vagnar trots att jag iinte en har barn! Stor fantast sen många år tillbaka...

2009-08-17 @ 20:51:58
therese

Fin vagnen var!

2009-08-17 @ 23:29:29
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Anonym

Hej. Forlåt, men måste fråga har just köpt den samma vagn i andra hand. Men vet inte vad vagnen hetter. Ska ju köpa extra deler. Hoppas inte det var dumt gjort. Köpte den utan att tänka. Hoppas du kan hjälpa mig med svar.

2015-06-06 @ 09:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0