Ny mobil, ny diskmaskin, ny vagn?!

Min underbara sambo har skaffat en mobil till mig så nu går det att få tag på mig igen  :)
Även ny diskmaskin inskaffades! Himla fin och bra är den!.

Och vagnen är vi fortfarande på jakt efter!
Jag som avskydde dessa vagnar från början, och jag vet inte vad sambon tyckte om dem innan men ju mer vi sitter på nätet och tittar på dem så är dem faktiskt ganska fräcka på något sätt.. FRAMFÖR ALLT PRAKTISKA!!
Och det är ju det vi eller JAG är ute efter så-
Tycker folk dem är fula får dem tycka det, jag tänker på hur SMART och underlättande det blir för mig!
SÅ DET SÅ :)

Just nu tittar vi på dem i rosa!

Så ser den ut i singelvagn. Efter som jag älskar rosa och Nathalie kommer använda vagnen MEST  och sen kommer det bara vara hon som använder den så blir det nog en rosa vagn!  Hampus tyckte vagnen var fin dessutom! :) Och nej han blir nog inte gay för det :) Och skulle killarna på dagis reta honom så hoppar jag(  MAMMA )  på dem!! * haha *

Så här ser vagnen ut  med syskonsitsen på * lånad bild *
 det blir som bild nr 4 när båda mina barn kommer sitta där!

Så vi får se ikväll vilken färg av vagn vi beslutar oss för! 
Nu gör sambon mat till oss och jag tänkte lägga upp lite bilder på bilddagboken!

Tänkte jag skulle skriva här och sen lägga ut bilder på billdagboken.. Ja här med men inte så ofta som på Bdb!

Tack och hej för mig idag!


Kommentarer
Nyfiken läsare

Klart du ska välja en rosa =) Vart hittar du vagnar för halva priset? Begagnat kostar ju inte ens halva priset!!

2009-08-09 @ 18:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0