mina älskade sover.

Mina älskade barn sover.
En liten kille sover på sitt rum med feber och en liten tjej sover i min famn.
Dem bästa som finns!

Fy faro vad mitt liv hade sett tråkigt ut ifall jag inte hade mina barn!
Garanterat hade jag inte bott i hus, och inget hade fått mig att vara så glad och skratta så mycket som mina barn gör!

Åh nu fick jag en känsla av att skaffa fler barn!
MEN NEJ DET SKA JAG INTE! :)
Menar bara att man har så mycket kärlek att ge dem och man blir så himlans glad av att se deras kärlek och glädje för varandra! Det är helt underbart att se vad kul dem har tillsammans!
Barn ska ha syskon!- det är min åsikt det :)

Åh vad jag längtar efter min vagn nu :)

JA DET ÄR MITT SENASTE KÖP!
En ny vagn :) och vilken det blev ser ni på bdb :)
Får den antingen i slutet av denna veckan eller början av nästa vecka!
 och jag ska inskaffa:
::regnskydd
:: ny skötväska.

Sen ska jag pimpa vagnen till Nathalie med leksaker hängandes " där nere i lilla kojan".
 Till hösten ska hon ha ett riktigt härlig åkpåse eller täcke med fårskinn så det blir mysigt!

nu ska jag gå igen, lilleman vaknade med 40 graders feber!





Kommentarer
Eva och Neo

Klart barn skall ha syskon, men jag vill inte ha fler.. hahaha.. Jag får skaffa det ett låtsas syskon... :$



Iiih, spännande med vagnen, jätte fin rosa var de. :D

2009-08-11 @ 09:03:30
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0