Hihi

haha jaså folk blev glada att jag tog bort lösenordet :) Ja välkommen igen då säger jag :)

Igår kom barnens famor hit och hade barnen lite så då passa jag på att åka in till min mormor och hälsa på! Det går någon "sjukdom" där nu så småbarn får inte komma och man måste tvätta händerna hela tiden!

Efterdet möttte jag upp pontus efter jobb så gick vi lite på mobilia, kollade hur mycket pengar jag hade kvar på mitt hemtex ( presentkort) . Tänkte när min vagn har anlänt tänkte jag man kunde shoppa lite bättre och då ska kortet utnyttjas!

Spårade just efter vagnen:
14/08/200908:09:00DenmarkDeparture from transit gateway


Så nu är den väl i danmark då :) Så nära nu :). Så på måndag tror jag den är här :)  NAJS!

Ja och efter vi hade varit på mobilia och köpt oss varsin stor jordgubsmilkshake * så jäkla gott * så åkte vi och hämtade upp Jonas!  Han ska vara här tills i morgon och sedan följa med mig in till stan när jag ska jobba! Vi ska även kolla upp en sak då , mer säger jag inte! :) det får ni veta när det är klart och gjort :)

Nu är killarna på fönsterna och skrapar färg eller något?  Jag ska snart hänga upp nytvättad tvätt och gå ut i trädgården lite. Ladda kamera batteriet med!
Har inget annat och göra idag så det får bli att fota lite!
 föresten- har aldrig fotograferat bröllop så är det någon som ska gifta sig smygfotar jag gärna  för att få lite erfarenhet :)

Ska kolla snabbt lite bloggar! Återkommer kanske ikväll!.

Ps. Idag börjar malmöfestivalen- någon som ska dit under veckan?


Kommentarer
sofie & Liam

Säger till om dte blir något bröllop ;)



Vi har en sväng på festivalen igår. Lagom med folk då det var första dagen =) Käka lite god mat & promenerade =)

2009-08-15 @ 15:38:05
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0