Dagens göra:

Igår kom jag på att sommarlovet var slut för dem flesta barnen och att då kanske disney chanel körde sina program som dem gjort innan. Så jag kollade upp-+ jo-  Händige Manny skulle nu vissas 9,30  , mussepigg och nallephu! hampus älsklingsprogram! Så nu sittter han bänkad framför tv:n :) Han blev glad när musse kom! Nathalie hade feber igår( vet inte om det beror på fler tänder ( hon har 4 nu )  men jag tog den sista alvedonen till henne så idag bär det av till byn och handla blöjor, alvedoner och middag för idag! Ska kolla upp vad vi ska ha till middag ikväll!
Har en maskintvätt rullande som snart ska hängas upp!. Sen blir det nog till att gå ut!

Sedan undrar jag- någon som är sugen på malmöfestivalen i morgon?? Tänkte åka in där då, ska höra med marine och brossan vad dem har för sig :)

Ha en great day!



Kommentarer
Ida

Ja de går säkert bra =) bara så lång väntan nu ju =) hehe!!

2009-08-18 @ 10:27:26
URL: http://[email protected]
Nyfiken läsare

Handlar du verkligen middag dag för dag?

Varför inte veckohandla, det är ju så himla mkt lättare och säkert billigare :)

2009-08-18 @ 11:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0