Städning!

idag blir det städning!.  Städade igår men Hampus stökade upp igen så jag får ge mig på det IGEN!  Tänkte ta storarummet nu medans jag tittar på våra bästa år  :)

Stax ska nathalie sova sitt första pass.. Brukar bli en stund efter frukosten så deckar hon :) Lagom till mitt tv program!.

Sen efter hon vaknat ska vi ner till posten och skicka traderasaker!  Och sedan vid fyra ska vi se på när killarna flyttar båten! Dem fick en annan båtplats så dem får stanna kvar i hamnen! Ska fota lite hade jag tänkt mig..

Någon som är fotointresserad? Hur får man bra poträttbilder? Ska man ha en extra blixt?

Middag idag?!. Blir nog ungstektkyckling med ris? Om jag inte kommer hem försent vilket det nog blir- egna gjorda hamburgare? Ja det får det bli  :)
 



Kommentarer
Marih

Ja Ullared är toppen faktiskt. Vi fick inhandlat allt de sista vi skulle. Ska försöka lägga upp lite bilder som jag har på shoppingen. Inga problem at kånka runt där i 4timmar. Men blev en jobbig bilresa hem då krämperna i ryggen kom...men men...vad gör man inte för denna lilla sessa som är på väg ;)

2009-04-07 @ 21:40:45
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Marih

Vi bor nere i Skanör/Malmö. Nyligen flyttat till ett radhus. inte blivit så mycket kort på inredningen ännu men det kommer. Just nu är det mest bebis i huvudet ♥

2009-04-07 @ 21:56:25
URL: http://familiaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0