Önskelista från HM.

Satt och gjorde en önskelista på HM :)  Alltså har inte köpt det!. ÄN.

Som jag sagt till mamma och Pontus- Det är stopp på mitt beroende,  
Har satt stopp för mitt beroende av att handla/shoppa! Gick innan och handlade saker varje vecka!
Kläder på rean som jag aldrig hinner använda, köpa saker till vänner man sedan inte har någon kontakt med eller inte uppskattat det- känns mindre kul nu men men eller handlar saker som aldrig används.
MEN barnen behöver kläder till sommaren,  ;) Och detta jag lagt i önskelistan är inga onödiga inköp!. 
Jag gick till och med in i barnens gadrob och kollade vad som fattas till våren/sommaren. Räcknade Hampus plagg hur många han har av varje. Han har nästan allt redan ( växer inte mycket i den åldern- skönt) förutom en, två munktröja,  2 par shorts!



Till Nathalie var det värre!  Har lite neutrala kläder från Hampus sen han var liten så jag tänkte ta vara av det med. Sen hade jag lite bodysar+ en klänning och jacka.. Men inga byxor + tröjor. i tjejfärg! Dessa plaggen vill jag ha från HM.











   
Sen på ullared tänkte jag handla pyjamas + ett par strumbyxor till. :)


Kommentarer
Alex

Tycker det låter som en bra idé å hålla igen lite =) De tiderna nu säger dem ;)

Men ack vilka söta kläder! Nästan så man längtar efter å få se de lilla söta trollet springa runt i dem ;)

2009-04-01 @ 14:54:27
linnns

sv: Haha eller hur! ^^ Men med tanke på att hon var tsm med en annan kille på sidan av programmet så är det bara bluff :p

kram

2009-04-01 @ 18:31:58
URL: http://linnns.blogg.se/
Denise

Hej det skulle vara jättesnällt om du kunde gå in här http://fia.blogg.se/2009/april/fantastic-4.html#comment och bara lägga en röst på mig. Alla som röstar får en länkning i min blogg och det skulle vara jättesnällt av dig, det tar bara 1 minut. För nu har jag nämligen gått vidare till finalen:) Tack vare er(L)

Tack i förhand:)

Kram

2009-04-01 @ 20:05:31
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Eva

Haha, det kanske kallas så?

Jag har fått bacongryta ifrån en väninna.. :P



Aja, vad det nu än kallas för så är det jäklar i det gott.. :D

2009-04-02 @ 07:33:34
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0