Båten i vattnet! + uppdatering

c xvfdhghffffffffd hrtyt ner8n7t8rvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv5jn8jnIdag ska båten ner i vattnet!.  Pontus och Niklas ska föra ner båten idag efter att den stått på land under hela "vintern" och bivit omgjord lite.. Ommålad och lite sådant!.

Igår gick vi med Hampus och fiskade men ingen fisk ville nappa! 
   

  -Älskar dig bebis!

        
 Ingen fisk i sikte..   Men vacker väder och utsikt!.

Idag ska vi allafall gå och posta tradera paket och sedan ska vi gå ner till hamnen och se när killarna ska lägga i båten :) Sen skulle Hampus få åka  en tur :)

UPPDATERING

fy så trött jag är i mina ben nu..  Har varut ute och ränti 4,5 timme.
klockan ett när jag gett nathalie mat gick vi till ribban. Släppte lös hampus så han fick springa av sig lite :) Sen gick vi till erikslust malmborgs! och det är en bit! Gick sen tillbaka inom min mormor som är på "träningshemmet" som vi kallat det men det kan vi nu strycka och kolla det för något annat för mormor kommer aldrig att bli bättre. Hon kan gå lite men det blir aldrig bättre än så som det är idag.. Allt i hennes kropp är föråldrats, trasigt, går inte att fixa till. Hjärnan, hjärtat och njurarna. Så det är bara att ta allt som det kommer. Hon är väldigt svag så en lugininflammation eller något sådant- det hade hon inte klarat av.  Hon är väldigt svag i sina armar, kan inte lyfta, kan inte öppna en kork på en flaska mm. kan inte enns gå på toaletten sjäv.. Så vi får se hur allting blir.. Ta dag för dag!. Annars är hon pigg och glad! iallafall idag!  Det kan också ändras från dag till dig!.
Sen efter en kort stund hos henne gick vi därifrån ner till småbåtshamnen och kollade på när killarna la i båten.


     

Efter det gick jag hem med mina småttingar, och nu sitter jag här och väntar på Unga mödrar :)

Till Emma : Jo Jag lät Hampus springa av sig innan vi skulle in till mormor hihi :) så han gör av med lite energi och sitter fint inne hos gammelmormor :)


Kommentarer
Eva

Jag får ju sova på dagen.. Förstår inte varför det kan gå så bra.. Men det funkar.. =)



Hoppas ni får en bra dag i det soliga!

2009-04-02 @ 10:49:08
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Eva

O jo det är lotus.. :D

2009-04-02 @ 11:11:03
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Emma

Lät du hampus springa av sej?? haha.. förvisso behöver barnen också röra på sej, men lät som att du menade Dante egentligen eller??

2009-04-02 @ 18:29:18
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Emma

haha... det var för att du skrev "släppte lös" som jag trodde så.. lät ju som att han var kopplad hahaha.. men ja, ibland måste dom verkligen göra av med lite energi annars blir det kaos!

2009-04-02 @ 22:23:28
URL: http://emmapaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0