V30! Och inte fattat än att snart blir man tvåbarnsmamma :)

Tack till Jeanette och Jenny som frågade om mormor- Hon mår bra nu! det var urinvägsinflammation hon hade fått.. Konstigt att man kan bli så men tydligen kan man det!


I Onsdags passerade jag vecka 30!  och jag börjar nog inse nu att snart kommer jag ha en till liten bebis i min famn!. Det känns jätte roligt men sen samtidigt blir man lite nervös om hur allt kommer att gå.. vad är det för en liten tjej, kommer hon vara snäll, skrikig? hur kommer förlossningen gå, kommer jag gå över tiden med henne.. Kommer hon vara stor?  Kommer förlossningen bli för jäklig när Hampus var en "drömförlossning"?. Hur stor kommer magen växa till?  Massa undranden man har =).  Sen börjar jag bli nojig på när man ska köpa allt.. Hampus 2 årsdag kommer att komma, kalas + presenter. + denna julen kommer man ha två barn som man ska handla julklappar till ( och jag ger mina barn för mer pengar än resten av min familj.. Julen är för barnen tycket jag!.  Sen ska man handla julklappar till resten av familjen... En massa pengar kommer att gå åt och jag funderar på om man redan nu skulle börjat handla in julklappar så det inte blir så mycket pengar senare att lägga ut..

Igår var jessica och Marine hos mig och hampe.. det var kul att få vara med lite tjejer och prata massa tjejsnack!. Jag gjorde en god baconlåda och hampus som inte hade sovit middag somnade i matstolen  med en kudde.. Så det var skönt att få egen tid med tjejerna :). Blev mycket gravid pratade  och om barnuppfostran men jag tycker det är så kul med hampus hade jag ju ingen att prata sådant med!.

Idag ska jag nog ta syskonvagnen och gå och pumpa hjulen.. Det behövs.. Sen tvättade jag av den igår så jag tänkte ställa ner den i källaren så länge- just nu står den på Hampus rum och tar plats!. Sen på hemvägen ska vi nog gå och handla blommor till blommsterlådan på balkongen- jag får se.. Borde kanske spara pengarna till julklappar haha- jag börjar bli snål :)..
Handlat för mycket på tradera och så betalar jag dagisavgiften på 1200 kr för uppsägningstiden =(.. Sura pengar men vad gör man...  Sen fyller mamma år, pontus och marine.. Går åt en del pengar där med!.

Det var min dag idag.. Hur ser eran dag ut? :)




Kommentarer
Denise

Så fin din mage är! Liten & nätt=)

2008-09-20 @ 12:29:28
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0