syskonvagn inköpt!

Då är syskonvagn inköpt!! Det slutade med en babytravel syskonvagn!. Svart med en hård liggdel..
Hampus älskar den, den står stående just nu i vårt vardagsrum och han vill hela tiden sitta i den  :).. och så ska dockan ligga i liggkorgen *sött*

Har varit skit kass på att skriva blogg.. Känns som det är samma saker jag skriver om hela tiden och jag vet inte längre vad jag ska skriva om för att det inte ska bli uttjatat.. Så har ni några tips om vad man kan skriva om eller vad ni vill läsa om så hojta till!.

Annars har det varit en full späckad dag.. Morgonen började med att elkillen var här och myttade mättare. Gicks en ut med hunden, snabbt upp och lämna honom sen gick vi och handlade.. hem med varorna, och gå direkt igen..

Träffade Johanna och Kevin inne i centrum. Handlade lite fika sen gick vi till lekplatsen där killarna lekte lite och vi pratade lite skit!. Efter någon timme gick vi hem, Hampus somnade på vägen. Lyfte upp hela vagn+ hampus sovandes *tungt men än klarar jag det* och körde ut honom på balkongen.. han sover så gott utomhus :)..

Det kan man väl göra när bebisen kommer också? Om man har varit ute  så kan man bara bära upp bebisen och ha henne på balkongen? I en korg eller något? Balkongen står ju givetvis öppen...

Har handlat en massa saker på tradera, bilder finns på vår bilddagbok... handlade för 500 kr + frakten.. Sängmobil, overall, massa kläder. Nu väntar jag på lite saker till- fast  det är enbart  kläder.. Sen har jag budat på en skip hop skötväska, hoppas jag får budet :). Den hade blivit bra till syskonvagnen :)

Sen är det bara blöjor och välling som återstår så har vi allt :). Men det är sådant som man kan handla i sista minuten :). Så vår lilla tös- du kan komma när du vill nu- vi är redo :).



Kommentarer
sofie & Liam

skönt att ni är färdiga =)

Har ni ingen hiss ? :S

hur långt gången är du nu? =)

kram

2008-09-01 @ 20:36:52
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Anna

Vill du inte amma henne?

2008-09-01 @ 20:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0