Hampus dag!-

Idag har vi varit ute hela dagen med dagmammor och deras barn, Johanna och Kevin och mormor´n.!. Vi har haft jätte trevligt, både jag och Hampe!.
Den inhyrda bussen gick klockan nio och 07,20 ringde väckarklockan! jag gick upp och gjorde mig i ordning, packade vår picknickväska och när klockan var åtta väckte jag Hampus.   Vi var framme vid tio och hade det jätte kul!. 15,00 gick bussen hemåt!.

I mitten av oktober är det bokskogen som gäller- tror vi hänger på då med för detta var riktigt skoj :).

idag är det fredag ´och då blir det äta middag ute ikväll. Pontus jobbar över lite så vi får se när middag blir!

Jobbdag i morgon, sen åka till mina föräldrar på middag för mamma fyllde 41 år igår :). Ska bli trevligt- framför allt gott för jag har beställt min favoritmiddag Köttfärslimpa med potatis och sås med lingon... Det är så himla gott!.

det var allt för idag!
ha en trevlig helg ni som läser :)

// Diana



Kommentarer
johanna&kevvs

va kul att ni följde med:)tack för en underbar dag:)

2008-09-26 @ 17:53:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0