Ultraljud idag+ bowling! uppdatering

Idag är det härliga fredag!. Är så glad idag! jag ska på Ultraljud klockan två och syrran ska få följa med!. Det är så spännande :). hur mcyket hon väger, om hon är en stor flicka, om det fortfarande är en hon men det tror jag verkligen det är :). Ska bli himlans kul att veta hur mycket dem beräknar henne att väga vid födsel!. Även om det inte alls stämde på hampus så är det kul att veta ändå :).

Sen ikväll ska hampus farmor passa hampus här hemma- vi ska ut och äta texmexbuffe och bowla med Niklas och Jessica!. Ska bli skönt att komma ut lite :). I morgon är det jobb så det blir nog inte så sent!.

var ute igårkväll med min kära mamma och fotade!. dennis och hans tjej följde också med- så nykära är dem så dem går och pussas hela tiden *fniss*..
två bilder från igår, dem andra finns på vår bilddagbok.. varahjartan

nattbild



Ska ta och göra oss klara för att åka iväg till KK :)


UPPDATERING:

varit på ultraljudet nu... Blev lite besviken (graviditetshormoner slog också till). Jag hade handlat lite gott till hampus så han skulle sitta fint på ultraljudet. Det står egentligen att barn inte får vara med men jag tänkte att han är ju liten och tyst och skulle det bli problem kunde syrran gå ut med honom.
jag förstår dem som har en massa barn springandes där inne att det kan bli jobbigt men nu är han ju lugn.
Skappade en tråd på familjeliv om det fanns någon som hade haft sina barn med på ulltraljud och där var inte en enda som hade blivit nejkad så jag tänkte då är det väl inga problem..
Väl inne och dem kallade upp mitt namn så såg hon Hampus och sa att han var inte välkommen.
Det var strängt förbjudet..
Jag gick själv mot rummet och jag kände mig så taskig mot min syster som hade sett framemot detta
( det var ju därför inte Pontus var med)
och när vi väl är själva inne på rummet så sa jag att jag visste folk som hade med sina barn på ultraljudet då sa hon- ja inte i skåne iallafall.. Och visst- tjejerna på fl vet jag inte vart dem bor..
Kände mig så taskig mot syrran, och kände mig samtidigt jätte ensam att ligga och titta på vår tjej där själv.. Ingen att dela lyckan med..
Jag fick iallafall svar på att det fortfarande är en tjej där inne..  Det hade hon inga problem att berätta om.. *förra rutinul ville den tjejen helst inget säga könet utan blev mer stött för att vi frågade*
Hon skrev ut bilder på både könet och sen växlade hon över till 3d/4d vilket jag inte alls hade vågat hoppas på!. Så det var en liten överaskning.. Fick se henne så tydligt, hennes näsa och hacka var så sött!. Hennes läppar var så fina :).
Fick fyra bilder med mig hem så jag fick visat syrran iallafall- även om inte det alls var samma sak som att få vara med där inne! Men vad gör man nu i efterhand?!. Aja!. Tjejen mådde iallafall bra och barnmorskan trodde inte jag skulle gå över tiden med tjejen eftersom hampus kom på bf!. Hon tippade lite på innan Bf.
Hon vägde nu 1989g och beräknas väga 3500 om jag går till bf..



Sista gången man var på ett ultraljud iallafall!.
Blir inga fler barn nu :). Det räcker med två :).

En Hampus och en Nathalie!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0