Tråkigt inlägg

idag får det bli ett tråkigt inlägg.. För jag vet inte vad jag ska skriva.. Står helt stilla, inget kul eller tråkigt har hänt..

Kan berätta om helgen!.

Fredag- bara var hemma med familjen..   Köpte massa tidningar Mama, vi föräldrar och någon kändistidning med massa skvaller.. Köpte alkoholcider och chockladhjärtan.. Cyklade i regnet och när jag kom hem så tog Hampus och jag ett bad tillsammans!. Jag tänkte det skulle bli mysigt, jag och Hampe äta lite chocklad och mysa med bubbelbad men thji fick jag! Han skvätte massa vatten på mig och min tidning blev dygnsur och fick ligga på tork :). Han hade inte sovit middag på hela dagen så efter badet kl 19,30 somnade han på 2 sekunder, tätt intill sin pappa som låg och snusade på honom! Jag läste mina tidningar och åt chocklad brevid!.

Lördag. Pontus hade ställt klockan på åtta för att komma upp och handla färska frallor till oss, så jag kunde börja jobba tidigt för att han sedan skulle kunna hinna fiska innan han skulle träffa några gamla kompisar på en "återträff". hampus vaknade halv nio och då väkte jag Pontus och frågade om han hade handlat några bullar ;). Det hade han såklart inte :).. Lite över nio åkte jag till jobb! Kom hem och då åkte nästan Pontus direkt!.

Fick besök utav min syrra!



Vi pratade lite om julklappar och vi vet vad vi ska ge våra föräldrar nu :). Det är en sak som kostar lite extra så mamma och pappa ska få den tillsammans :). Det blir kanon!!

Dem skulle precis åka från oss när Pontus och Niklas kom hem efter fiskandet!. Det blåste för mycket så det blev inte så mycket av det. Sen gick jag och handlade mat till Hampus och mig och gjorde en egen skinksås med curry i, pasta till det!. Gott!. Sen gjorde Pontus sig klar och Johan kom en stund förbi innan dem skulle gå och träffa dem andra killarna!.
Även denna dag hade inte Hampus sovit middag att jag vid åtta la honom och han somnade direkt!. jag gick upp och surfarde lite, sen till sängs och läste lite tidningar! Sen har jag varit vaken typ 50 gånger inatt..  Har jätte svårt att sova när Pontus är ute- vet inte varför men jag kollar hela tiden på klockan!. Vi skickade lite sms i natt och det stör ju sömnen ocksp.. Och vaknar jag måste jag gå på toa och sen dricka innan jag kan somna igen.. Störigt!.
Han kom hem vid 4 tiden, och hade handlat milkshake så den drack jag i natt/morse när han kom :). Hampus vaknade vid åtta så det var bara att ta sig upp,. gå in på hans rum, sätta något för dörren och sen umgås med honom där inne-  jag halvdöd i hans säng, kollade på film.. Han smet ut några gånger ändå, springer in till sin pappa och säger PAPPA. PAAAAAPPPAAA!.

Så dit har vi kommit, ska snart ut med Dante men fassar för det, det blåser och regnar- inte lite heller...  Får väl ta med Hampus eftersom Pontus sover också..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0