Sex veckor kvar!

Nu går det snabbt!! Bara sex veckor kvar och så blir man en stor familj- med sambo, två barn och en hund!. :)
Ska se om jag kan ta lite foton idag på magen.. Längesen jag tog foto nu!. Har varit jätte dålig med det.. Med Hampus tog jag foto varje vecka.. Men sen försvanna alla bilder då min dator kraschade när Hampus var runt 4 månader. Då försvann alla foton från graviditeten, dante var bebis, alla dem nyfödda fotona samt från Hampus dop.. Fick köpa ny dator efter det och sen dess försöker jag framkalla bilderna ofta!.

Idag är det Onsdag!.  Då bytter jag vecka!.

Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 25 nov 2008
Du har 41 dagar kvar till förlossning.


Idag kommer Hampus mormor och hälsar på- sen ska hon och jag ut och fotografera lite!. Försökte fota Dante igår men det gick inte alls.. Jag fick inte rätt på ljuset =( och han satt inte stilla så bilden blev suddig




I morgon är det Torsdag! Då är det bokskogen som gäller med johanna och Kevin och andra dagmammor och dagbarn!. tar bussen vid nio och sen får vi se när bussen är tillbaka i Limhamn igen :)

Fredag: Då blir det bad med Johanna och Kevin på Öresundsgården!.

Har föresten inte fått mitt Jotex paket!. Blev besviken på att det inte kom i tid så jag skickade mail och frågade vart mitt paket tog vägen då jag aldrig har fått mina jotexpaket i utlovad tid..*dålig stil*  Men hon skickade tillbaka att dem var sena och att dem KANSKE skickar mitt paket som idag.. KANSKE? Jag har redan fått vänta 3 veckor på det samt yttterliggare nu en vecka till.. Helt sjukt- en månad och jag har bara beställt ett sängoverkasst + 2 fönsterlampor.. Jag svarade tillbaka och undrade när man ska beställa julsaker för att få dem till jul egentligen men fick inget svar tillbaka.... *hmm*

Återkommer senare om något annat kul händer :)



Kommentarer
Emelie

Det hoppas jag med men kör runt i magen som fan =(

2008-10-18 @ 09:22:46
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0