Ikväll nattar Pappa!

Ikväll nattar Hampus´pappa honom!.
 Jag nattar oftast, men somnar alltid med Hampus och sen försöker Pontus få upp mig för att vi kanske ska se något program eller så och då bara säger jag- låt mig va!  (( jag älskar att sova och det värsta jag vet är att bli väckt- speciellt när man sover som bäst..
kan nästan bli elak fast jag inte menar det )).
Vi tänkte ta en kopp te på balkongen efter Hampus somnat..
Sitta och mysa lite med levande ljus och filtar, se om infravärmaren funkar =)..

Annars har det varit en bra dag!
Vaknade lite över åtta och min lillebror Dennis frågade om han fick komma och hälsa på ett par timmar innan han skulle till sin tjej!.
På morgonen skulle han först göra sitt prov för a-traktor och han klarade et äntligen!.
 tredje gången gilt :).
 Cyklade ner och handla och mötte upp honom! Gick hem och hyrde en film..
Väldigt rolig film- men minns inte vad den hette!.
Sen åkte han och jag började på maten..
Gulachgryta med ris.. Tar 2 timmar att göra men det sköter sig själv!.
Starkt blev det men gott!.
Gjorde även negerbollar till Pontus!.
Sen har vi bara tagit det lugnt idag!.

Får se i morgon om mitt jotex paket kommer!
Hoppas verkligen jag blir nöjd med sängöverkasstet!.

Det var allt för idag! Ha en skön kväll!.
Tog ett foto på min negerbolle :)





Kommentarer
kerstin

Åhhhh vad den ser god ut :)...

Spara en nu till mamma !!!

2008-10-09 @ 22:50:59
URL: http://www.piffandpuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0