Firade 4 år igår!.

Igår firade jag och älskling 4 år igår!. Började dagen med att åka till Lindeborg med Hampus.. Mötte upp Jessica och hennes sambos systerson Isak som är 3 år!. Gick på kyrkans barntimme mellan 10-14!. Mycket lek, pyssel, sång och mat och sen mer lek!. Märkte att Hampus tyckte det var kul att leka med lera så det får nog bli en julklapp elller födelsedagspresent :). Tyckte själv det var roligt att leka med lera när jag var mindre!. Åkte hem vid två och då somnade Hampus direkt och sov sedan i 90 min!.  Vaknade, åt, sket och sen kom faster vicki och hennes kille och skulle passa Hampus hos oss eftersom Pontus hade planerat att vi skulle ut och äta!. Åkte och åt en god plankstek, körde runt lite i stan och pratade och hade det lugnt och skönt!: Var hemma vid åtta och mös med Hampe sen gick vi och la oss!. Helt utmattade både jag och Hampus!.

Idag ska moster passa Hampe för jag ska ut och fota med mamma idag! Först åka och köpa present till syrran som ska ha kalas på lördag!. Sen vet jag inte om vi skulle till bokskogen och fotografera!. Får se vad vädret säger!.

Annars finns det inte fler planer för denna veckan!.
Ullared, barnmorskan och arenan nästa vecka :)!.

Bilder från igår!
 Jessica

 Leker i affären!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0