Totalt blåst?

Idag kommer nog Jessica! Då ska hon få ändra min blogg :).. Hon skaffade blogg och vips så ändrade hon den så fint- är det jag som är totalt blåst som inte fattar hur man gör? Jag vill få bort det som är längst upp och sätta in en egen bild!.
Skriva kanske en lite text eller så!!..

I morse hade vi ställt klockan till halv nio!. 09,00 kom fina, underbara Alexandra hit och åt frukost med oss!. Vi skulle till barnmorskan klockan elva och hon till frissan så det blev en kort men trevlig träff!.

Hos barnmorskan kollade hon blodtrycket, mätte magen Sf 33,5 cm, blir bara större FAST hon är fixerad.. Så var det förra gången också men det kan bero på att hon sträcker sig eller så!. Magen har sjunkit och hon har kommit en bra bit ner så snart blir det bebis sa Sussan som barnmorskan heter!. Hon trodde heller inte jag skulle gå över tiden med så mycket eftersom jag inte gjorde det med Hampus!.- Men vi får se!. jag tror jag kommer gå över några dagar!. Hoppas inte in i december bara!.  Pontus tror hon ska komma i morgon kväll men han har redan fått en chans och det var tisdags förra veckan och se- fortfarande ingen bebbe ute :). Mamma frågar också varje dag ifall det hänt något, dem frågar på hennes jobb ifall det pluppat ut en bebis än men tyvärr får jag säga nej :).. Har fortfarande massa dagar kvar till bf!.


Du är på dag 274 av 280. (97,9%). inte många procent kvar :)
Du är i vecka 40....  Är då såkallad Höggravid :)
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 25 nov 2008
Du har 6 dagar kvar till förlossning.

Önskar själv att hon kommer på fredag- det skulle passat mig kanon :) . *haha*

Idag kommer nog Hampus farmor!  Hon ska vara frisör Han behövs klippas! :)
Sen ikväll kommer även då Jessica som jag nämnde innan!. Niklas kommer också så jag tänkte bjuda på kycklinggryta med ris!.

Köpte dessutom i förrgår det sista till  förlossningen iförggår! Bindor att ha hemma!.  Ett måste då man blöder i ett antal veckor!. och så får man inte använda tampong =( =(..

Hämtade ut mitt paket idag :)



Väskan, skip hop i röd!!. Passar ju både tjej och kille tycker jag :)


Vår prinsessas mössa :)..  sen blev det ett regnskydd också men det har jag ingen bild på!

Handlade lite på H&M igår via internet.. Hoppas få paketet snart! Så söta kläder :). Kommer bild sen när jag fått hem det :)..

Det var nog allt för idag!.  Roligt att ni kommenterar när ni är inne och läser, då vet man att man har läsare :):

// Från oss!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0