Lugnat ner mig!

Nu har jag lugnat ner mig :)... Ändrade bloggen lite när jag hade sansat mig lite och lite ändring blev det.. Inte för mycket för då går det till skogen igen :)..

Precis ätit lite kvällsmat! Vi va inte så hungriga så jag tog och kokte några ägg och tände lite levande ljus på bordet.. Oboy med lite goda mackor! Nam!.

Nu ska vi se lite tv, fått lite nya kanaler så vi får se om vi hittar något!.

ha en trevlig kväll! Ska se i morgon om jag kan ta en ny magbild!!! 
 
Jätte roligt att folk kommenterar :).. Då blir man glad :)
// Diana


Kommentarer
Jeanette

Ja, magbild vill ja se =)

2008-11-21 @ 13:03:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0