Första lördagen jag inte kan jobba på 1 år!.

Det känns jätte hemskt!. Jag är hemma på en lördag, har aldrig varit sjuk från mitt jobb eller tackat nej till en jobbdag men idag är jag faktiskt hemma och det känns som man sviker jobbet. Även om min mamma gärna hoppade in och tog min dag!. Det är stor helg idag = bättre betalt men jag har haft foglossning sen i onsdags!  Det började med att jag stressade till bussen. Gick fort och jag kände att foglossningen började komma.. Sen bar jag lite på hampus när vi var på kyrkans barntimme.. Torsdagskväll var rent helvete.. Hade foglossning under dagen när vi var ute och fotade men det var inte så farligt.. På kvällen cyklade jag hem från syrran och efterdet small det på.. Kunde inte röra mig, inte gå ens. Kunde inte göra ett skit, och det kom under matlagningen så Pontus fick ta över. Tog två alvedon och gick och la mig!.
Igår var det bättre men jag känner att det värker när jag går och jag går konstigt.
Vågar inte chansa med att jobba för jag kan knappt lyfta Hampus så hur ska jag då kunna bära på jobb? Bättre jag får läka och hoppas att jag kan jobba nästa lördag!.  Jag vill inte sluta mitt jobb redan!.

Ska nu ut med Dante innan vi äter frukost hela familjen!.



Kommentarer
Jenny

Ta det lugnt nu :) Det är ju inte långt kvar till Nathalies ankomst ju :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0