Dagarna som gått.

Har varit en fullspäckad halv vecka :).

Måndag-  Tvättade jag nästan hela dagen!  Tisdag: ULLARED :) En del av mina inköp hittar ni på bilddagboken- varahjartan på datumet 4 november! Har inte lagt ut bilder på det som köptes som julklappar och presenter!.

Onsdag- Tid hos barnmorskan kl 11.. Hjärtslagen låg på 145- det brukar det göra!.  Sfmått 32,5cm.. och hon hade fixerat sig!. Har foglossningar så mitt lördagsjobb får nog min mamma ta över tills bebisfia har tittat ut!.

 
Gått in i v 38!


Efter barnmorskan tog vi bussen och mötte upp min syster för att åka till babyproffsen där jag handlade en mjuklift!.
Så nu ser syskonvagnen ut så här


och till tösen bäddat och klart,



Efter jag handlat mjukliften och ett par vantar till mig åkte vi hem! Då hade jag redan ont av foglossningen.. Tog det lugnt och fixade till vagnen.. Hängde upp massa reflexer på den!. *tog bilden innan reflerxarna kom på*
Sen gjorde vi oss klara för genrepet på arenan, syrran och mange kom - barnpassarna :) och vi åkte dit!.
Åt middag- sill, tupp och sådant.. "fin" middag men inget jag hade beställt ute på restaurang :). Men det gick ner!. Sällskapet var jätte trevligt och sen showen var helt okej!. Tycker Jill Johnson är kanon!. Det är ös i henne och vilken kropp hon har :)!. Dem hade någon opera skit också och då satt pontus och jag gäspade men det äldre folket gillade nog det!. Vid tolv var vi hemma, av med kläderna, borsta tänderna och klockan blev halv ett när jag kom i säng!. Pussa och snusa på vår son och sen somnade jag gott!.  Inget kissande på natten och hampus vaknade inte och ville ha sin välling!
 Vaknade lite innan åtta av ett sms.. Från Pontus!. Hampus har fått en nästkusin i morse :).
Pontus kusin - Alex har blivit pappa :). Mamman  Michaela! Och hade bf egentligen nästa vecka som kommer!
 Då undrar jag- när kommer min bebis tro???? =). Ska börja packa bb väskan nu :).. 
Man vet ju aldrig när det sätter igång :).
Ska senare träffa Johanna och Kevin på lekplatsen- vid middags tid..
 Och ikväll blir det nog ut och fota med mamma och syrran!.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0